lectura fàcil

2
LEC La Meva família i altres animals Grífols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006 Miquel Strogoff Quintana, Lluís Barcelona: Castellnou, 2009 La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008 El Misteri de l'habitació groga Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010 Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008 Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009 Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fàcil, 2013 No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol Pérez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004 Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011 Onada de calor Appel, René Barcelona: La Marde Fàcil, 2009 Peter Pan Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010 Qui és el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005 Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Sílvia Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014 Robinson Crusoe Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005 Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009 Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009 Sherlock Holmes resol tres casos Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009 L'Odissea Alberich i Mariné, Joan Barcelona: Castellnou, 2009 Tristany i Isolda: anònim medieval Danès, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008 Vacances inoblidables Rodríguez Pérez, Eva Vic: Cat Company, 2006 Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008 La Vida de Pau Casals Bayà, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006 La Vida de Salvador Dalí Bayà, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010 La Volta al món en 80 dies Burgas, Àngel Barcelona: Castellnou, 2012 Tres històries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010 TU RA fàcil BIBLIOTECA PÚBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS www.cambrils.cat/biblioteca

Upload: bpm-cambrils

Post on 22-Jul-2016

224 views

Category:

Documents


1 download

DESCRIPTION

Recull de lectures 2015

TRANSCRIPT

Page 1: Lectura fàcil

LEC

La Meva família i altres animals Grífols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006

Miquel Strogoff Quintana, Lluís Barcelona: Castellnou, 2009

La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008

El Misteri de l'habitació groga Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010

Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008

Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009

Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fàcil, 2013

No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol Pérez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004

Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011

Onada de calor Appel, René Barcelona: La Marde Fàcil, 2009

Peter Pan Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010

Qui és el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005

Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Sílvia Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014

Robinson Crusoe Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005

Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009

Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009

Sherlock Holmes resol tres casos Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009

L'Odissea Alberich i Mariné, Joan Barcelona: Castellnou, 2009

Tristany i Isolda: anònim medieval Danès, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008

Vacances inoblidables Rodríguez Pérez, Eva Vic: Cat Company, 2006

Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

La Vida de Pau Casals Bayà, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006

La Vida de Salvador Dalí Bayà, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010

La Volta al món en 80 dies Burgas, Àngel Barcelona: Castellnou, 2012

Tres històries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010

TU RA fàcil

BIBLIOTECA PÚBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS

www.cambrils.cat/biblioteca

Page 2: Lectura fàcil

L'Aigua del Rif Flores Pallarès, Montse Barcelona: La Mar de Fàcil, 2010

Això també és casa teva Merín i Sales, Mònica Lleida: deParís, 2009

Anna Frank: la seva vida Hoefnagel, Marian Barcelona: La Mar de Fàcil, 2009

Els Assassinats del carrer de la Morgue i altres contes Chumillas Coromina, Jordi Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

L'Atles furtiu Redortra, Gemma Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2013

Les Aventures de Huckleberry Finn Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2009

Les Aventures de Tom Sawyer Twain, Mark Barcelona: Castellnou, 2010

El Cafè de la Granota: cinc relats Galobardes i Tuneu, Elisenda Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2012

Accents Barcelona: Castellnou, 2006

Els Castellers Chumillas, Oriol Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005

El Comte de Montecristo Alemany, Dolors M. Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

Coneixes Barcelona? Bonafont, Rosa Barcelona: Mediterrània, 2004

Conte de Nadal Quintana, Lluís Barcelona: GyP, 2004

La Crida del bosc Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2012

Curs d'hivern a l'Empordà Ferrer Cruañas, Caterina Vic: Cat Company, 2006

El Diari d'una noia Redortra, Gemma Barcelona: EUMO [etc.], 2012

El Dr. Jekyl i Mr. Hyde Salvadó, M. Carme Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005

Capitans valents Aranda, José Barcelona: Castellnou, 2009

Dràcula Stoker, Bram Barcelona: Educaula, 2010

Educats per guanyar Rodríguez, Sique Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014

L'Escarabat d'or Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2006

El Fantasma de Canterville Garcia Llorca, Antoni Barcelona: Castellnou, 2007

El Fantasma de Canterville Salvador, Eugènia Barcelona: GyP, 2004

El Gos dels Baskerville Pradas, Núria Barcelona: Castellnou, 2010

Història de... el paper García Palomeque, Rebeca Barcelona: La Mar de Fàcil, DL 2010

Històries poc corrents: selecció de contes Coromina i Pou, Eusebi Barcelona: EUMO, 2008

Dràcula Pradas, Núria Barcelona: Castellnou, 2009

L'Home invisible Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

L'Home invisible Aranda, José Barcelona: Castellnou, 2010

L'Illa del tresor Fernández, David Barcelona: Biblioteca Hermes, 2007

Ivanhoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2007

La Jenny Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006

Jerusalem Alexandre Galindo, Froilà Barcelona: La Mar de Fàcil, 2012

El Llibre de la selva Kipling, Rudyard Barcelona: Castellnou, 2007

Les Mateixes estrelles Martí, Núria Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, DL 2010

Hola Connie Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006.