lectura fàcil

2
LEC La Meva família i altres animals Grífols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006 Miquel Strogoff Quintana, Lluís Barcelona: Castellnou, 2009 La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008 El Misteri de l'habitació groga Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010 Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008 Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009 Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fàcil, 2013 No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol Pérez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004 Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011 Onada de calor Appel, René Barcelona: La Marde Fàcil, 2009 Peter Pan Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010 Qui és el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005 Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Sílvia Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014 Robinson Crusoe Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005 Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009 Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009 Sherlock Holmes resol tres casos Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009 L'Odissea Alberich i Mariné, Joan Barcelona: Castellnou, 2009 Tristany i Isolda: anònim medieval Danès, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008 Vacances inoblidables Rodríguez Pérez, Eva Vic: Cat Company, 2006 Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008 La Vida de Pau Casals Bayà, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006 La Vida de Salvador Dalí Bayà, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010 La Volta al món en 80 dies Burgas, Àngel Barcelona: Castellnou, 2012 Tres històries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010 TU RA fàcil BIBLIOTECA PÚBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS www.cambrils.cat/biblioteca

Upload: biblioteca-publica-municipal-de-cambrils

Post on 24-Sep-2015

915 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

Recull de llibres de lectura fàcil a la Biblioteca de Cambrils

TRANSCRIPT

  • LEC La Meva famlia i altres animals Grfols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006

    Miquel Strogoff Quintana, Llus Barcelona: Castellnou, 2009

    La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008

    El Misteri de l'habitaci groga Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2010

    Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008

    Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009

    Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fcil, 2013

    No estem mai sols: conixer Miquel Mart i Pol Prez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004

    Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011

    Onada de calor Appel, Ren Barcelona: La Marde Fcil, 2009

    Peter Pan Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2010

    Qui s el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005

    Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Slvia Barcelona: La Mar de Fcil, 2014

    Robinson Crusoe Codina Sol, Nria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005

    Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009

    Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009

    Sherlock Holmes resol tres casos Codina Sol, Nria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009

    L'Odissea Alberich i Marin, Joan Barcelona: Castellnou, 2009

    Tristany i Isolda: annim medieval Dans, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008

    Vacances inoblidables Rodrguez Prez, Eva Vic: Cat Company, 2006

    Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

    La Vida de Pau Casals Bay, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006

    La Vida de Salvador Dal Bay, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010

    La Volta al mn en 80 dies Burgas, ngel Barcelona: Castellnou, 2012

    Tres histries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010

    TU RA fcil

    BIBLIOTECA PBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS

    www.cambrils.cat/biblioteca

  • L'Aigua del Rif Flores Pallars, Montse Barcelona: La Mar de Fcil, 2010

    Aix tamb s casa teva Mern i Sales, Mnica Lleida: dePars, 2009

    Anna Frank: la seva vida Hoefnagel, Marian Barcelona: La Mar de Fcil, 2009

    Els Assassinats del carrer de la Morgue i altres contes Chumillas Coromina, Jordi Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

    L'Atles furtiu Redortra, Gemma Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2013

    Les Aventures de Huckleberry Finn Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2009

    Les Aventures de Tom Sawyer Twain, Mark Barcelona: Castellnou, 2010

    El Caf de la Granota: cinc relats Galobardes i Tuneu, Elisenda Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2012

    Accents Barcelona: Castellnou, 2006

    Els Castellers Chumillas, Oriol Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005

    El Comte de Montecristo Alemany, Dolors M. Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

    Coneixes Barcelona? Bonafont, Rosa Barcelona: Mediterrnia, 2004

    Conte de Nadal Quintana, Llus Barcelona: GyP, 2004

    La Crida del bosc Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2012

    Curs d'hivern a l'Empord Ferrer Cruaas, Caterina Vic: Cat Company, 2006

    El Diari d'una noia Redortra, Gemma Barcelona: EUMO [etc.], 2012

    El Dr. Jekyl i Mr. Hyde Salvad, M. Carme Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005

    Capitans valents Aranda, Jos Barcelona: Castellnou, 2009

    Drcula Stoker, Bram Barcelona: Educaula, 2010

    Educats per guanyar Rodrguez, Sique Barcelona: La Mar de Fcil, 2014

    L'Escarabat d'or Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2006

    El Fantasma de Canterville Garcia Llorca, Antoni Barcelona: Castellnou, 2007

    El Fantasma de Canterville Salvador, Eugnia Barcelona: GyP, 2004

    El Gos dels Baskerville Pradas, Nria Barcelona: Castellnou, 2010

    Histria de... el paper Garca Palomeque, Rebeca Barcelona: La Mar de Fcil, DL 2010

    Histries poc corrents: selecci de contes Coromina i Pou, Eusebi Barcelona: EUMO, 2008

    Drcula Pradas, Nria Barcelona: Castellnou, 2009

    L'Home invisible Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008

    L'Home invisible Aranda, Jos Barcelona: Castellnou, 2010

    L'Illa del tresor Fernndez, David Barcelona: Biblioteca Hermes, 2007

    Ivanhoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2007

    La Jenny Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006

    Jerusalem Alexandre Galindo, Froil Barcelona: La Mar de Fcil, 2012

    El Llibre de la selva Kipling, Rudyard Barcelona: Castellnou, 2007

    Les Mateixes estrelles Mart, Nria Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, DL 2010

    Hola Connie Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006.