lectura fàcil

1
Jake Djones era un noi de 14 anys, nerviós, valent i inteligent que vivia a Londres. Un dia hi va haver una tempesta terrible i mentre tornava a casa 2 homes el van segrestar. Un dels homes era alt i semblava orgullós. L’altre home portava un uniforme de xofer i conduïa un cotxe antic, que era de color blau fosc. El cotxe tenia un vidre entre els seients de davant i darrere. Van posar a en Jake al seient de darrere del cotxe. En Jake va intentar sentir què deien però no ho va aconseguir. Després va descobrir que els seus pares s’havien perdut en el temps.

Upload: juditav

Post on 13-Aug-2015

26 views

Category:

Education


4 download

TRANSCRIPT

Page 1: Lectura fàcil

Jake Djones era un noi de 14 anys, nerviós, valent i intel·ligent que

vivia a Londres.

Un dia hi va haver una tempesta terrible i mentre tornava a casa 2

homes el van segrestar.

Un dels homes era alt i semblava orgullós. L’altre home portava un

uniforme de xofer i conduïa un cotxe antic, que era de color blau

fosc. El cotxe tenia un vidre entre els seients de davant i darrere.

Van posar a en Jake al seient de darrere del cotxe. En Jake va

intentar sentir què deien però no ho va aconseguir.

Després va descobrir que els seus pares s’havien perdut en el

temps.