lectura fàcil

4
LECTURA FÀCIL APPEL, René . Onada de calor . Barcelona : La Mar de Fàcil, 2009. LF App. BARBAL, Maria. Pedra de tartera. Barcelona : Educaula, 2009. LF Bar. BARRIE, J. M. Peter Pan. Barcelona : Castellnou, 2008. LF Bar. CARBÓ, Joaquim. La Casa sota la sorra . Barcelona : Educaula, 2009. LF Car. COMPANYS TENA, Mireia. La Mirada ferida. [Alzira] : Germania, 2005. LF Com. DEFOE, Daniel. Robinson Crusoe . Barcelona : Castellnou [etc.], 2005. LF Def ( DUPLICAT) DICKENS, Charles. Conte de Nadal. Barcelona : GyP, Gestió i Promoció Editorial, 2004. LF Dic. DUMAS, Alexandre. Els Tres mosqueters. Barcelona : Educaula, 2009. LF Dum. HOMER. L'Odissea . Barcelona : Castellnou, 2008 .LF Hom HOMER. La Odisea. Barcelona : Castellnou, 2008 LF Hom KIPLING, Rudyard. Capitans valents . Barcelona : Castellnou, 2009. LF Kip. KIPLING, Rudyard. El Llibre de la selva . Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Kip KIPLING, Rudyard. El Libro de la selva. Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Kip

Upload: biblioteca-sant-antoni-joan-oliver

Post on 30-Mar-2016

217 views

Category:

Documents


1 download

DESCRIPTION

Guia de lectura amb el llistat del fons bibliogràfic en lectura fàcil de la Biblioteca Sant Antoni- Joan Oliver.

TRANSCRIPT

Page 1: Lectura fàcil

   

LECTURA FÀCIL  APPEL, René . Onada de calor. Barcelona : La Mar de Fàcil, 2009. LF App. 

BARBAL, Maria. Pedra de tartera. Barcelona : Educaula, 2009. LF Bar. BARRIE, J. M. Peter Pan. Barcelona : Castellnou, 2008. LF Bar. 

 

 

 

CARBÓ, Joaquim. La Casa sota la sorra. Barcelona : Educaula, 2009. LF Car. 

COMPANYS TENA, Mireia. La Mirada ferida. [Alzira] : Germania, 2005. LF Com. 

DEFOE, Daniel. Robinson Crusoe.  

Barcelona : Castellnou [etc.], 2005. LF Def ( DUPLICAT) 

 

 

 

DICKENS, Charles. Conte de Nadal. Barcelona : GyP, Gestió i Promoció Editorial, 2004. 

LF Dic. 

DUMAS, Alexandre. Els Tres mosqueters. Barcelona : Educaula, 2009. LF Dum. 

HOMER. L'Odissea. Barcelona : Castellnou, 2008 .LF Hom  

HOMER. La Odisea. Barcelona : Castellnou, 2008 LF Hom   

KIPLING, Rudyard. Capitans valents. Barcelona : Castellnou, 2009. LF Kip. 

KIPLING, Rudyard. El Llibre de la selva.  Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Kip  

KIPLING, Rudyard. El Libro de la selva. Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Kip  

 

 

 

 

 

Page 2: Lectura fàcil

 

Lazarillo de Tormes. Barcelona : Castellnou [etc.], 2006. LF Laz 

LONDON, Jack. La Crida del bosc. Barcelona : Castellnou, 2006. LF Lon 

MARTÍ, Núria. Bajo el mismo cielo : el Winnipeg rumbo a Chile  

Barcelona : La Mar de Fàcil, 2011. LF Mar 

MARTÍ, Núria. Les Mateixes estrelles. [Barcelona] : Comissions Obreres de Catalunya: 

Abadia de Montserrat, 2010. LF Mar 

MARTÍ, Núria. Trampa de foc. Barcelona : La Mar de Fàcil, 2011. LF Mar. 

MELVILLE, Herman. Moby Dick. Barcelona : Castellnou, 2006. LF Mel 

 

 

 

 

 

MERÍN SALES, Mònica. Això també és casa teva. Lleida : deParis, 2009. LF Mer   

NIUBÓ PRATS, Fina. El Nou món de la Sandy. [Barcelona] : Comissions Obreres de 

Catalunya : Abadia de Montserrat, 2007. LF Niu 

POE, Edgar Allan. El Escarabajo de oro. Barcelona : Castellnou, 2006. LF Poe 

POE, Edgar Allan. L'Escarabat d'or. Barcelona : Castellnou, 2006. LF Poe  

SCOTT, Walter Ivanhoe. Barcelona : Castellnou, 2007. LF Sco  

SCOTT, Walter. Ivanhoe Madrid [etc.] : Almadraba [etc.], 2007. LF Sco  

SHAKESPEARE, William. Romeo i Julieta Barcelona : Castellnou, 2009. LF Sha      SHELLEY, Mary Wollstonecraft. Frankenstein. Barcelona : Educaula, 2009. LF She 

SHELLEY, Mary Wollstonecraft. Maurice, o, la Cabana del pescador Barcelona : 

Biblioteca Hermes, 2005. LF She 

STEVENSON, Robert Louis. El Dr. Jekyll i Mr. Hyde Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. 

LF Ste (CATALÀ) 

STEVENSON, Robert Louis. El Dr. Jekyll y Mr. Hyde Barcelona : Biblioteca Hermes, 

2005. LF Ste (CASTELLÀ) 

Page 3: Lectura fàcil

STEVENSON, Robert Louis. L'Illa del tresor Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Ste. 

STEVENSON, Robert Louis. La Isla del tesoro.  

Barcelona : Biblioteca Hermes [etc.], 2005 LF Ste. 

STOKER, Bram. Dràcula. Barcelona : Castellnou, 2008. LF Sto.  

 

 

 

TRAVERS, P. L. Mary Poppins Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Tra (CASTELLÀ) 

TRAVERS, P. L. Mary Poppins Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Tra (CATALÀ) 

Tristany i Isolda. Barcelona : Biblioteca Hermes, 2005. LF Tri 

TWAIN, Mark. Las Aventuras de Tom Sawyer. Barcelona : Biblioteca Hermes [etc.], 

2005. LF Twa. 

TWAIN, Mark. Les Aventures de Huckleberry Finn. Barcelona : Castellnou, 2009. LF 

Twa 

TWAIN, Mark. Les Aventures de Tom Sawyer. Barcelona : Castellnou, 2005. LF Twa. 

VERNE, Jules. Miquel Strogoff. Barcelona : Castellnou, 2006. LF Ver. 

VERNE, Jules La Volta al món en 80 dies Barcelona : Castellnou, 2005 LF Ver 

VERNE, Jules. La Vuelta al mundo en 80 días. Barcelona : Castellnou [etc.], 2006. 

 LF Ver 

WILDE, Oscar. El Fantasma de Canterville. Barcelona : Castellnou, 2005. LF Wil 

(CATALÀ) 

WILDE, Oscar. El Fantasma de Canterville.  

Madrid : Almadraba, 2006. LF Wil (CASTELLÀ) 

 

 

 

SALVADOR, Eugènia. Mites i llegendes de la Grècia antiga. Barcelona : Sirpus, 2008.  

LF 292.1 Sal 

RIERA, Ignasi. El Parlament de Catalunya. Barcelona : Mediterrània, cop. 2003. LF 

328(46.71) Rie (DUPLICAT/ LOCALITZAT UN A  INFANTIL ) 

SOLSONA ROIG, María Rosa. Leyendas mexicanas. Barcelona : Sirpus, 2006. LF 

398.2(72) Sol 

Page 4: Lectura fàcil

BERENGUER, Dolors... [et al.]  Accents.   

Barcelona : Castellnou , 2006. LF 433.2 Acc. 

 

 

BALAGUERÓ, M. Emília ... [et al.] Mosaic. Barcelona : Castellnou, 2009. LF 433.2 Mos 

GARCÍA PALOMEQUE, Rebeca. El Paper. Barcelona : La Mar de Fàcil, 2010. LF 676 Gar 

BONAFONT, Rosa. ¿Conoces Barcelona?. Barcelona : Mediterrània, 2004. 

LF 91(026)(46.71Bar) Bon 

BONAFONT, Rosa. Do you know Barcelona? Barcelona : Mediterrània, 2004. 

LF 91(026)(46.71Bar) Bon 

HOEFNAGEL, Marian. Anna Frank : la seva vida. Barcelona : La Mar de Fàcil, 2009.  

LF 92(Fra) Hoe 

SELLÉS I PONS, M. dels Àngels. De Chamartín a Collbató : la Guerra Civil viscuda per 

un nen (1936‐1939). Barcelona : La Mar de Fàcil, 2011. LF 92(Sel) Sel